Hát komolyan mondom, egyre hülyébbek leszünk. Ti is, meg én is. Ez a fácsén (aki még nem hallotta, ez a facebookot jelenti) terjed. Nekem azért lesz könnyes a szemem, mert hülyére röhögöm magam, másoknak azért mert teljesen megzavarodtak, és szentként tisztelnek egy ócska politikust, akiket mint tudjuk nem is lehet embernek nevezni. Íme  a kép:

A kép a templomok színes üvegablakainak stílusában, egyes gonosz nyelvek szerint a sztálinista időket idéző stílusban készült. Szent Viktor - nevezzük most már csak így - szerényen, de eltökélt arccal néz előre, és így fogadja a tömeg szeretetét. Előtte egy fiatal gyermek, aki csodálattal tekint föl  a nagy vezérre. A kép szerintem, és az én amatőr fotós szemeim szerint is jó. Még csak nem is giccses, mert nem hiszem, hogy meg lenne komponálva. Nekem tetszik, DE nézzük mit írnak erről józan, épeszű emberek, akik minden valószínűség szerint munkába járnak, családjuk van, és ha éppen nem politizálnak valójában észre sem lehet venni rajtuk a zizit.

Idézetek a facebook kommentekből, név és arc nélkül.

Az elsőt egy hívő fiatalember írta:

akar magamat latnam ha nem lennek ket meteres :) a peldakepem, miatta buszke vagyok es szeretek magyar lenni. Isten aldja, Viktor

Egy másikat egy idősebb mosolygós hölgy, egy igazi naíva:

A kisfiú is tudja, hogy a magyar Miniszterelnök egy csodálatos édesapa is.:)

A következő hozzászólásban az igazi, őszinte lelkesedés hallatszik:

Ezért a gyerekért kell most összefognunk, mert övé a jövő!! Neki már ne legyen gondja! Viktor ezen dolgozik!!!! Hajrá .... Azért ne feledkezzünk meg a többi gyermekről sem! Biztosan csak elírás történt, amit a kép iránti őszinte csodálat váltott ki az emberekből.

Ezt tessék még meghallgatni a Koreai Népi Demokratikus Köztársaság stílusában:

Nagyon jó pillanatot örökített meg a fotós!Tiszta, nyílt és őszinte gyermeki csodálat... Kim Ir Szen elvtárs meg lesz elégedve!

Ez még mindig semmi, ennél a hozzászólásnál estem ki a székből:

Engedjétek hozzám a kisdedeket...

Amire jött is a válasz:

Arany vagy (az előző kommentelő neve)!!! Isten áldjon!

Vannak még mások is, és lesznek még hozzászólások ebben biztos vagyok. Majd figyelemmel követem, és jókat fogok röhögni. Vagy sírni? Vagy sírva röhögni?

 

 


 

A bejegyzés trackback címe:

https://nepnewsda.blog.hu/api/trackback/id/tr714333851

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása